کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316368 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کالبدشکافی LG G5 در iFixit از تعمیرپذیری بالای آن خبر دارد

گوشی‌های پرچمدار زیادی در بازار وجود دارند؛ اما اگر بگوییم ال‌جی جی ۵ در بین آنها نکات جالب توجه زیادی دارد، پر بیراه نگفته‌ایم، جالب است بدانید این گوشی از لحاظ تعمیر پذیری نیز از نظر ifixit امتیاز بالایی را کسب کرده است.


LG-G5-iFixit-teardown_1


به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ جی ۵ ال‌جی مدت زیادی نیست که معرفی شده و امکانات زیادی دارد اما در بین تمامی این امکانات ویژگی ماژولار بودن این گوشی بیشتر به چشم می‌خورد. قاب این گوشی نیز فلزی است و به دلیل ماژولار بودن، قسمت پایین آن به راحتی جدا می‌شود. این ویژگی ماژولار که ال‌جی از آنها به عنوان دوستان ال‌جی یاد می‌کند، امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شود کنجاوی بیشتر در خصوص باز کردن این گوشی ایجاد شود. اگر طرفدار خبرهای موبایل باشید حتما نام ifixit به گوش شما خورده است، این وب‌سایت ید طولایی در باز کردن گوشی‌ها و تجهیزات تراز اول دارد. اینجاست که ifixit برای باز کردن جی ۵ آستین بالا می‌زند.

LG-G5-iFixit-teardown_3

همان‌گونه که اشاره شد ifixit معتقد است جی ۵ ال‌جی به راحتی باز می‌شود و به این ترتیب از نگاه این وب‌سایت امتیاز ۸ از ۱۰ را در بازکردن گوشی می‌گیرد. جالب است بدانید که گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ پلاس که رقبای جدی جی ۵ به حساب می‌آیند از لحاظ بازکردن به هیچ وجه راحت باز نمی‌شوند و این سایت به آنها امتیاز ۳ از ۱۰ داده است. بیشتر قسمت‌های جی ۵ با پیچ‌گوشی چهار سوی کوچک که از لحاظ فنی آنرا با مدل Phillips #00 می‌شناسیم باز می‌شود و اثری از چسب‌کاری‌های غیر ضروری که در بیشتر گوشی‌ها شاهد هستیم نیز در جی ۵ به چشم نمی‌خورد. از طرف دیگر همان‌گونه که اشاره شد بیشتر قسمت‌های جی ۵ به صورت ماژولار طراحی شده‌اند، متاسفانه  قاب این قسمت‌های ماژولار با چسب به گوشی چسبیده شده است. البته ifixi در خصوص راحت‌بودن باز کردن جی ۵ به نکته‌ای منفی نیز اشاره کرد، ظاهرا صفحه‌نمایش جی ۵ به نوعی به قاب شیشه‌ای روی بدنه گوشی متصل شده که اگر صدمه ببیند باید قاب و صفحه‌نمایش هر دو تعویض شوند.

LG-G5-iFixit-teardown_2
جی ۵ ال‌جی از صفحه‌نمایشی ۵.۳ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد و میزان ۴ گیگابایت رم در این گوشی پرچمدار تعبیه شده است. چیپست اسنپ‌دراگون 820 SoC به همراه دوربین دوگانه ۱۶ و هشت مگاپیکسلی سایر مشخصات اصلی جی ۵ را تشکیل می‌دهند. با در نظر گرفتن تمامی این موارد باز هم باید گفت گرفتن امتیاز ۸ از ۱۰ از وب‌سایت سخت‌گیر ifixit حکایت از راحتی باز کردن جی ۵ دارد؛ اما اگر جای شما بودیم باز هم این گوشی تراز اول را باز نمی‌کردیم و ترجیح می‌دهیم در صورت خرابی، جی ۵ را تعمیر کار مجاز باز کند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31296 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/01/19 تعداد مشاهده: 2001
سافت گذر